Algemene Voorwaarden
Bij LET’S NAILIT zijn we toegewijd aan duidelijke en eerlijke zakelijke voorwaarden. Onze Algemene Voorwaarden zijn ontworpen om zowel onze rechten als die van onze klanten te beschermen en te verduidelijken. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle transacties en diensten aangeboden door LET’S NAILIT en zijn in lijn met de relevante wettelijke vereisten. Ze omvatten details over de procedures voor het boeken, annuleren, en het afhandelen van onze diensten. LET’S NAILIT, gevestigd aan Burgemeester Bruïnelaan 25, 3331 AC in Zwijndrecht, handelt in overeenstemming met deze voorwaarden.
Contactgegevens
Burgemeester Bruïnelaan 25, 3331 AC in Zwijndrecht
+31615333557
https://www.letsnailit.nl
Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen LET’S NAILIT en een klant waarop LET’S NAILIT deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle inschrijvingen, facturen, werkzaamheden, overeenkomsten, levering van diensten en producten door of namens LET’S NAILIT waarop zij deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
De voorwaarden zijn eveneens van toepassing op handelingen van de door opleider in het kader van de opdracht ingeschakelde derden, waaronder personeel.
Afspraken
De klant moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 48 uur voorafgaande aan de afspraak telefonisch, per email of per bericht aan LET’S NAILIT melden.
Na het ontvangen van dit bericht zal LET’S NAILIT dit bevestigen. Indien de klant deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, is LET’S NAILIT gerechtigd om het gehele afgesproken bedrag aan de klant te berekenen. Indien de klant meer dan 15 MINUTEN later dan de afgesproken tijd in de praktijk komt, mag LET’S NAILIT de behandeling weigeren en het gehele afgesproken bedrag in rekening brengen. De klant is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak. Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
Betaling
LET’S NAILIT vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar op de tool van Salonized. De gemelde prijzen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld (bijvoorbeeld trainingen).
Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of via pin te voldoen.
Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of via pin te voldoen.
Bij een gemiste afspraak wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. Er zal een factuur verzonden worden die uiterlijk binnen 7 dagen betaald dient te zijn. Wanneer de betalingstermijn overschreden wordt volgen twee herinneringen. Als de factuur hierna nog niet betaald is zal LET’S NAILIT de factuur uit handen geven aan een incassobureau. De daarbij behorende kosten zijn voor de klant.
LET’S NAILIT zal bij ontvangst van de melding een bevestiging sturen. LET’S NAILIT zal de klant binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is zal LET’S NAILIT de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de klant aantoonbaar zinloos is geworden. Indien LET’S NAILIT en klant niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klant het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.
In het geval dat klant al eerder permanente make up heeft laten zetten is zij verplicht LET’S NAILIT vooraf het maken van een afspraak hiervan op de hoogte te stellen, zoals aangegeven in het afspraak maken proces en in de bevestigingsemail. In sommige gevallen is het niet mogelijk om een behandeling uit te voeren met oude permanente make up. In het geval dat dit vooraf niet wordt overlegd wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
De klant is verplicht om het volledige bedrag te betalen bij het maken van een afspraak en gaat hiermee akkoord. Wij hanteren een betalingstermijn van 7 dagen na factuurdatum.
Geheimhouding
LET’S NAILIT is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, LET’S NAILIT verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.Aansprakelijkheid
LET’S NAILIT is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat LET’S NAILIT is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
LET’S NAILIT is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de salon.
LET’S NAILIT is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de salon.
Beschadiging en diefstal
LET’S NAILIT heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur, producten of ander eigendom beschadigt. LET’S NAILIT meldt diefstal altijd bij de politie. In onze salon zijn er geen beveiligingscamera’s aanwezig.Klachten
Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen twee werkdagen na ontdekking gemeld worden aan LET’S NAILIT.LET’S NAILIT zal bij ontvangst van de melding een bevestiging sturen. LET’S NAILIT zal de klant binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is zal LET’S NAILIT de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de klant aantoonbaar zinloos is geworden. Indien LET’S NAILIT en klant niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klant het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.